Blagovna znamka Frutek se je rodila v letu 1974

Blagovna znamka Frutek se je rodila v letu 1974

ZGODOVINA

Proizvodi Frutek so namenjeni najbolj občutljivi in nežni, pa tudi najbolj zahtevni skupini potrošnikov, našim najmlajšim, ki se z okusi sadja in zelenjave šele seznanjajo.

Blagovna znamka Frutek se je rodila v letu 1974, ko smo pričeli s proizvodnjo sokov za dojenčke in majhne otroke v stekleničke 125 ml, zaprte s kronskimi pokrovčki. V letu 1982 so nova vlaganja v tehnološko opremo omogočila prvo proizvodnjo otroških kašic in s tem širitev blagovne znamke. To je izdelek, ki ga Fructal še danes lahko ponosno postavi ob bok podobnim izdelkom velikih svetovnih korporacij prehrambene industrije.

Kašice so na voljo potrošnikom v dveh velikostih kozarčka 120 in 190 gramov. Že določitev velikosti prodajne embalaže je nastala v sodelovanju s strokovno javnostjo, saj naj bi v vsakem proizvodu potrošnik imel na voljo en obrok. Dve velikosti embalaže kašic pa naj bi omogočale mamicam izbor glede na starost otroka.

Paleta okusov se je širila in spreminjala skozi leta, nekaj osnovnih okusov pa nas spremlja že od samega začetka. To so predvsem okus jabolka, breskve, marelice, ki so tudi prvi sadni okusi, ki jih mamice ponudijo svojemu malčku. Tudi naš razvoj je bil usmerjen predvsem na sadne kašice, sadno – mlečne kašice, sadno – žitne in sadno –zelenjavne proizvode.

S širitvijo prodaje na nova tržišča smo morali naš program tako sokov kot kašic prilagajati potrebam in zahtevam posameznega trga. Razvoj trga je narekoval tudi spremembo embalaže proizvodov Frutek, ki smo jo uspešno prenovili v letu 1999. Spremembi oblike stekleničke in pokrovčka je postopoma sledila prenova designa etiket in v letu 2005 sprememba pakiranja na manjše število enot na podložki, ki je bilo s strani kupcev težko pričakovana novost.

V letu 2008 letu smo našo linijo kašic razširili na zelenjavne kašice in zelenjavno – mesne kašice. To so nam narekovali trendi, mnenja strokovne javnosti in povpraševanja po takih okusih s strani naših potrošnikov.

Na področju otroške prehrane je zakonodaja specifična po posameznih državah. Poudarek je zlasti na kakovosti in varnosti surovin in končnih proizvodov. Pomemben mejnik je leto 2001, ko smo na področju otroških kašic certificirali sistem HACCP po danskem standardu DS 3027.

V letu 2010 je Fructal dopolnil svojo linijo sokov in kašic s povsem novo linijo izdelkov – BIO Frutek. Za linijo BIO sokov in kašic je Frutek pridobil BIO certifikat, tako da je linija BIO Frutek glede na ekološki standard še dodatno kontrolirana vse od začetne surovine do predelave in skladiščenja končnega izdelka.

VREDNOST BLAGOVNE ZNAMKE

Blagovna znamka Frutek pomeni zdrav in naraven obrok. V njej je združena tradicija, ljubezen, družina in kakovost. Vsakemu staršu omogoča, da odgovorno skrbi za zdravo prehrano svojega otroka. V Fructalu se bomo še naprej trudili, da bodo proizvodi pod blagovno znamko Frutek naravni, sveži in kakovostni, saj se zavedamo, da je le najboljše iz narave dovolj dobro za naše najmlajše potrošnike.

Ponosni smo, da znamo in zmoremo narediti ter ponuditi danes vse bolj zahtevnim potrošnikom izdelek, ki je za veliko večino posameznikov prvi izdelek, ki ga v življenju zaužijejo.

Leave a Comment